دسته‌بندی نشده

معرفی برند اسنوا

تاریخچه برند اسنوا

اسنوا که امروزه توسط خیلی از هموطنان شناخته شده برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ در منطقه‌‌ی مورچه خورت اصفهان تاسیس و پایه گذاری شد. برند اسنوا در واقع بر گرفته از مخفف عبارت ارکان ساختار نوین ایران است و یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی انتخاب است. جالب است که بدانید اولین فعالیت این برند تولید اجاق گاز و کولر آبی بوده که در حال حاضر نیز از محبوب‌ترین محصولات این برند است.

به مرور زمان با فزایش آگاهی مردم نسبت به این برند و افزایش فروش برند اسنوا فعالیت خود را توسعه بخشید و محصولات دیگری را نیز به تولیدات آن زمان خود اضافه کرد. این شرکت با داشتن بیش از ۱۴۰ فروشگاه و نمایندگی اختصاصی یکی از گسترده‌ترین شاخه‌های توزیع را در کشور از ان خود کرده است.

مشخصات مالک و بنیان گذار برند اسنوا

برای اولین بار محمدرضا دیانی بود که شرکت اسنوا را بنا کرد و نام خود را ماندگار نمود. محمدرضا دیانی در آذر ماه ۱۳۵۴ در شهر اصفهان و خانواده‌ای متمول به دنیا آمد. چرا که هم پدر و هم پدربزرگش جزء اشخاص اسم و رسم دار اصفهان بودند.

دوران فعالیت برند اسنوا از گذشته تا الان

برند اسنوا فعالیت خود را تنها با تولید حدود ۵۰ الی ۱۰۰ دستگاه در روز شروع کرد و با توجه به شرایط و عواملی نظیر فصل، تغییرات و نوسانات بازار ارز و توانایی خرید مردم میزان محصولات تولیدی‌اش متغیر بود.

اسنوا با بازاریابی بی‌نظیری که در سال ۱۳۹۵ در تلویزیون کرد توانست در اذهان عمومی حضوری پررنگ‌تر و تاثیرگذارتر داشته باشد. البته نمی‌توان نقش تبلیغات این شرکت در برنامه پر بیننده و محبوب خندوانه را در این دیده شدن نادیده گرفت. در نهایت مجموع این عوامل دست به دست هم دادند تا اسنوا قدمی ثابت و مؤثر در جهت کسب اعتماد مردم و آشنایی آنان با محصولات داخلی بردارد.

لازم به ذکر است که برند snowa برخی قطعات لازم را از کشور چین وارد می‌کند و در کارخانه‌های ایرانی مونتاژ می‌نماید.

چرا که هزینه‌های خرید دستگاه‌های تولید کننده چنین قطعاتی آن قدر بالا بوده که سیاست شرکت انتهاب تکنیک مونتاژ به جای تولید آن‌ها بود. در حال حاضر اسنوا به تنها تأمین کننده نیازهای داخلی کشور ایران است بلکه در زمینه صادرات به کشورهای خاورمیانه علی الخصوص کشور عراق نیز فعالیت قابل توجهی دارد.

سطح کیفیت محصولات دارنده برچسب اسنوا

همه محصولاتی که قرار است با عنوان برند اسنوا عرضه شود، حتما قبل آن توسط صاحب نظران خبره این حوزه به طور موشکافانه‌ای بررسی و تایید شده است. کیفیت در تولید محصولات اسنوا، حرف اول را می‌زند و نهایت دقت و حساسیت از مرحله طراحی تا تولید آن‌ها بر اساس استانداردهای جهانی صورت می‌پذیرد تا محصول تولید شده، بدون هیچ گونه عیب یا نقصی به دست مصرف کننده برسد.

این پروسه برای شرکت اسنوا در اولویت قرار دارد. کنترل عمر مفید قطعات بکار رفته، برسی و کنترل در حین فرآیند تولید قطعات، کنترل سطح عملکرد محصول و بلاخره کنترل نهایی فروش، فاکتور های هستند که قبل از این که کالایی عرضه شود، برسی و کنترل می شوند. کارخانه تولیدی اسنوا از آخرین متد و تکنولوژی های برتر و دستگاه های پیشرفته در فرآیند تولید خود بهره می برد.

تمامی نیروی انسانی بکار گرفته شده، نیرو های متخصص بوده که دانش استفاده از ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته را دارند و همواره در تلاش برای دستیابی به محصولات به روز تر مطابق با سلیقه متفاوت مردم می باشند.

بهترین محصولات برند اسنوا

در طی نظر سنجی که از میان مردم صورت پذیرفت مشخص شد تمامی محصولات برقی، سرمایشی و گرمایشی برند اسنوا از محبوبیت خوبی برخوردار هستند و دارای فروش خوبی می باشند چرا که دو بعد مهم، که همان قیمت متعادل و کیفیت خوب هستند، را ملاک قرار داده بودند.

این برند در زمینه لوازم خانگی دارای محصولاتی از قبیل اجاق ‌گاز های اسنوا، مایکروفر و آون اسنوا، هود و سینک اسنوا، جارو برقی اسنوا، ماشین ظرف ‌شویی اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا در ظرفیت های متفاوت، کولر آبی اسنوا، یخچال ‌فریزر اسنوا در انواع مدل تک درب، ساید بای‌ ساید، فریزر در بالا و فریزر در پایین، تلویزیون های اسنوا، محصولات توکار اسنوا که به کاربر امکان انتخاب رنگ دلخواه را می دهند، می باشد.

مهمترین دستاورد های برند اسنوا

کارخانه اسنوا مجهز به تکنولوژی و فناوری‌هایی است که آن را از سایر رقیبانش متمایز ساخته است. به عنوان مثال تکنولوژی جوش پلاسما که از آن به عنوان یک از دستاوردهای مهم این برند برای تولید صفحه‌های اجاق گازهای رومیزی نام می‌‎برند، یکی از آن‌هاست.

دستگاه‌های پرس ضربه ای و هیدرولیک از ۶۰ تن گرفته تا ۱۰۰۰ تن، دستگاه‌های تراشکاری خم و برش، دستگاه‌های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب همه به این نکته اشاره دارند که این شرکت با پیشرفت تکنولوژی و دانش گام بر می‌دارد.

توانمندی کارخانه رنگ و لعاب اسنوا در عرصه رنگ و پوشش دهی قطعات به روش الکترومغناطیس و زیرسازی قطعات با متریال نانو با استفاده از بهترین مواد اولیه رنگ و لعاب بر اساس فرمولاسیون انحصاری به حدی است که توانسته به بهترین نحو ممکن محصول با کیفیت و عاری از هر گونه عیب و ایراد را تولید کرده و تحویل مشتریان خود دهد.

کاربرد لعاب های هوشمند برند اسنوا

شرکت اسنوا در سال های اخیر اقدام به تولید لعاب های هوشمند با استفاده از مواد نانو نموده است و از آن ها برای قسمت های داخلی اجاق گاز های خود استفاده کرده است. هدف از این کار، هدیه دادن آسایش بیشتر به بانوان فداکار و مادران زحمتکش بود چرا که به لطف مواد به کار رفته در ساخت این اجزا، دیگر نیازی به تمیز کردن محفظه و محیط داخلی اجاق گاز نیست و با زدن گزینه ای تحت عنوان سِلف کلید به صورت اتوماتیک تمیز می شود.

همچنین تولید پوشش های آنتی باکتریال برای جلوگیری از ورود میکروب و باکتری به درون یخچال برای اولین بار در ایران از دیگر ابتکارات حائز اهمیت این برند داخلی به شمار می روند. همچنین با بهره گیری از سیستم شش سیگما در تلاش برای به حداقل رسانیدن میزان عیوب در فرآیند های مختلف است.

سال های مهم در رابطه با اولین های برند اسنوا

سال ۱۳۸۷: تولید اولین یخچال فریزر

سال 1390: دریافت گواهینامه CE Marking به دلیل صادرات اجاق ‌گاز به اروپا و گواهینامه BV به دلیل صادر کردن اجاق ‌گاز به کشور های منطقه

سال ۱۳۹۱: وارد شدن به خط تولید ماشین ظرف شویی و جارو برقی

سال ۱۳۹۲: قرار گیری در لیست ۱۰۰ برند برتر ایران در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت

سال ۱۳۹۲: دریافت تندیس برند های برتر محبوب مصرف‌کنندگان در زمینه تولید یخچال و فریزر

سال ۲۰۰۸: دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ۲۰۰۰-۹۰۰۱ بین ‌المللی

دیدگاهتان را بنویسید